mandag 10. mars 2014

Tilda Hiding Heart


Hei!
Her er et kort hvor jeg har brukt etnydelig stempel 
fra Magnolia og mønsterpapir fra Maja Design.


Tilda Hiding Heart har jeg fargelagt med Distress Ink. 

Farger: Milled Lavendel, Black Soot, Tattered Rose, 
Vintage Photo, Walnut stain, Antique Linen


Dies: 
Magnolia - bladene, gjerdet og vimplene
Spellbinders - ovalene
Tim Holtz - tallene og bokstavene



Annet:
halvperler
perlelim - Liquid Pearls (White Opal)
blomster fra Magnolia og Bikuben
bokstav-klistremerker fra Kaiserkraft
bånd fra interiørbutikk



Takk for at du besøker bloggen min, ha en fin dag:)


...



4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for kortet!! jeg elsker det <33

Anonym sa...

Absolutely beautiful! So soft and delicate, very pretty
Hugs Julie P

Luce sa...

Syns det er så gøy når dere unge også faller for denne hobbyen. Du lager nydelige kort! Dette var intet unntak, flott oppsett, nydelig fargelagt og nydelig pyntet!
Ha en super helg :o)

Unni A sa...

Tusen takk for koselig besøk og så hyggelig kommentar i bloggen min! Her kommer jeg på besøk til deg også :) Wow så flink du er! Nydelige kort du lager, så lekkert fargelagte motiv og vakkert pyntet! Heldige er de som får kort av deg!
klem Unni